חברות ומפיקים משתמשים במציאות מדומה לאירועים עסקיים למגוון מטרות: לעורר עניין סביב מוצר חדש, להשיג / למשוך "לידים" או כדי ליצור חוויה אינטראקטיבית באמת.
מי שכבר התנסה במציאות מדומה, איכותית, יודע לספר עד כמה החוויה "עובדת", עד כמה הם הרגישו בתוך החוויה, ועד כמה אפשר לדעתם להעביר מסר חדשני באמצעות מציאות מדומה.
ראש פתוח, יצירתי, והתנסות אחת יספיקו על מנת להבין עד כמה מציאות מדומה טובה לכל סוגי המוצרים, לכל סוגי המטרות, נעזור לכם ליצור את הרעיון שלכם.
לאורך המסע שלנו בתחום המציאות המדומה לאירועים עסקיים, למדנו שתמיד אפשר ללמוד. כל פרויקט נוסף מורכב של לקוח, אירוע קולנוע, פסטיבל, כנס מכירות בחו"ל מביא איתו רעיונות חדשים.
מציאות מדומה לאירועים עסקיים – איך בדיוק עושים את זה?
מבינים את הצרכים של החברה, ומתאימים או מפתחים תכנים תוך התמקדות במיתוג הפנימי ובחוויה.
במציאות של היום, כולנו מופגזים במידע, תכנים פרסומיים ושיווקיים בכל רגע של היום.
לכן, על מנת למשוך את תשומת הלב, לעניין ולהעביר מסר ולבלוט מעל המתחרים, עלכם לנקוט בשיטה שונה, חדשנית יותר ולהכניס חוויות של מציאות מדומה לאירוע הבא שלכם.
כאשר משלבים טכנולוגיות מציאות מדומה באירוע עסקי, כנס, אירוע גיבוש לעובדים או אירוע קד"מ, לוקחים את הלקוח ומטמיעים אותו בחוויה, בלתי נשכחת, שהוא יזכור גם ביום למחרת.
היתרון המשמעותי שבשימוש במציאות מדומה לאירוע, הוא שניתן להתאים את התכנים במציאות מדומה לאירוע ולמטרה שלכם.
תכנים מוכנים במציאות מדומה או עולם שלם שנוצר מאפס לטובת החוויה.
באמצעו שילוב מציאות מדומה באירועים עסקיים, כנסים או פסטיבלים אתם יכולים להיות בטוחים שהאדם שעובר את החוויה, לזכור אתכם!
איך ניתן לשלב מציאות מדומה באירועים עסקיים?
כאשר הלקוח שלכם, נמצא בעולם המציאות המדומה, ניתן לקחת את הסביבה ואת התוכן עצמו, כך שישב לו בתת מודע, או באופן גלוי, ויקשר את החוויה הספציפית שהוא עבר במציאות מדומה למותג, לעסק, או לאירוע שלכם.
הערת סוגריים:
אנחנו תמיד נזכור את החוויות המרגשות ביותר, כך המוח שלנו עובד.
נחזור למציאות מדומה לאירועים – שילוב חוויה במציאות מדומה, שלא ניתן לעשות במציאות בעולם הכנסים, כמו הליכה אקסטרימית על קרש בגובה של 100 קומות, כשאר מתחתיכם, רק תהום, היא חוויה עוצמתית שקשה לשכוח.
חברות שעבדנו איתן בדגש על השילוב של מציאות מדומה לאירוע, כמו חברת intuit, הביא לכך שמאות לקוחות של החברה, יזכרו אותם, ויותר חשוב, ילכו לספר לכל החברים!
המתכנתים שלנו יוצרים גרסאות מותאמות ותכנים שהלקוחות שלנו רוצים במציאות מדומה לאירוע שלהם, מתוך מטרות שונות: אם זה למשוך קהל, להציג מוצר חדש או כדי להעביר מסר.
התאמה לזמנים קצרים – חוויות קצרות במציאות מדומה לאירועים
החוויות שמניבות את התוצאות הטובות ביותר, הן חוויות קצרות ומרגשות.
בעולם המציאות המדומה לאירועים תקבלו גרסה עדכנית לאותו עקרון, רק ממוקדת ואיכותית יותר מבעבר.
אנחנו יוצרים חווית קצרות וממוקדת בתוך העולם המדומה, בהתאם לצורך שלכם, ואתם לא הולכים להאמין לתגובות העתידיות…
שילוב מציאות מדומה לאירועים עם אוביקטים פיזיים במציאות
מציאות מדומה לאירועים עובדת כאטרקציה באופן מושלם, אך שילוב טוב יותר, של הטכנולוגיה הוא כאשר אתם לא רק רואים ושומעים אלא גם מרגישים פיזית אובייקטים מהמציאות.
כל אלמנט פיזי שתקחו ותשימו אותו כחלק מהחוויה במיאות מדומה ישדרג את החוויה של הלקוח, בכמה רמות.
כל תוספת שכזו, הופכת את החוויה למוחשית ואמיתית בהרבה.
בחווית המציאות המדומה לאירועים – חוויה מרובת שחקנים – Tower Tag אנחנו משתמשים ברובה פיזי, ובכל החוויות אנחנו מנסים לשלב אלמנטים שיהפכו את החוויות לאיכותיות יותר, קרש פיסי, מאוורר, כיסא נהיגה ועוד…
כנס מפתח לדוגמא – כיצד לשלב טכנולוגיות מציאות מדומה לאירוע העסקי הבא שלכם.
כנס AI בו לקחנו חלק עם חברת INTUIT.
החברות שלקחו חלק בכנס היו מהגדולות בשוק – פייסבוק, אמזון, דיסני, Nvidia ועוד רבים ואחרים.
המטרה פשוטה – גיוס כמה שיותר לידים של אנשים שמתעניינים במציאת משרה בתחום הAI בחברה שעבורה עבדנו – Intuit.
את חווית המציאות המדומה שהותאמה לאירוע לפי הדרישות של הלקוח, ניסו מעל 1000 איש, גברים ונשים מכל העולם. השפה כמובן לא משחקת תפקיד ברגע שנכנסים לעולם המציאות המדומה, והתגובות: צחוק, התרגשות והמון לידים!
בזכות התחושות שהחוויה במציאות מדומה העבירה, גם לקוח זה, היה מאוד מרוצה – גיוס כ20% מכל באי בכנס, כ1000 לידים.
לסיכום – יש המון כח ל מציאות מדומה באירועים – מכל הסוגים! ואת הפתרונות תוכלו למצוא פה:
מציאות מדומה לאירועים פרטיים
מציאות מדומה לאירועים עסקיים
מציאות מדומה לכנסים מקצועיים
מציאות מדומה לפסטיבלים
מציאות מדומה לאירוע קד"ם
מציאות מדומה לאירוע יח"צ
מציאות מדומה לאירועים היא הדבר הבא של עולם האירועים, בואו להיות חלק מזה!