מאפייני אתגר הקרש האימתני
אתגר הקרש האימתני – איך זה עובד?
החוויה קצרה אך עוצמתית – מהרגע שחובשים משקפיים ועולים במעלית לקומה 100 בבניין הגבוה,
מתנתקים לחלוטין מהמציאות ונכנסים לעולם המדומה,
לאחר מספר שניות הדלת של המעלית תפתח ואתם תמצאו את עצמכם מול אתגר הפחד האידיאלי – הליכה על קרש בגובה רב כאשר אין כלום מתחת!
ואם כל זה לא מספיק – אתם תלכו על קרש אמיתי לחלוטין במציאות שיופיע גם במשחק.
חדשנות שמגיעה על מצע של פסיכולוגיה
החוויה הכי פופולרית שנוצרה אי פעם בעולם הVR בהישג ידכם.
למה כולם כל כך אוהבים אותה? וכן, לא מדובר במשחק, אלא בסימולציה מוחשית מאוד. הסימולציה מעמידה את המשתתף בפני סיטואציה מאתגרת עם השפעה מעניינת על המוח. "אני כאן, אבל אני מרגיש שאני במקום אחר" – זה משפט נפוץ מאוד שנאמר עקב הדיסוננס בין המודע לתת מודע. האפקט הזה כל כך חזק – שכולם ידברו על החוויה יום למחרת ואפילו בארוחת שישי בסופשבוע 🙂
מתאים עבור: אירועי רווחה לחברות, משיכת קהל בתערוכות, איסוף לידים בדרך חוויתית, קד"מ למוצרים ואפליקציות
מיתוג פנימי של חווית מציאות מדומה
אחד היתרונות שלנו כחברת פיתוח תוכן במציאות מדומה, הוא הכלי המדהים של מיתוג ועיצוב התוכן בהתאמה אישית.
דמיינו שאת העקרון של הליכה בגובה תוכלו לעצב לפי ראות עיניכם ולפי קונספט האירוע, ובכן עכשיו זה אפשרי!
ניתן לשלב לוגואים, סרטונים, אובייקטים תלת מימדיים ואפילו לשנות את הסביבה כולה לכל עולם אחר שתרצו!
דוגמאות לשימוש מקורי באירועים
כנס מקצועי של חברות ביטוח באילת
אחד השימושים המועדפים על הלקוחות שלנו עם החוויה הזו הוא משיכת קהל באמצעות מציאות מדומה.
בסרטון שלפניכם מוצג פרויקט מוצלח בדוכן "שלמה סיקסט ביטוח" בכנס באילת – תסלחו לנו על הכנות – אבל הגיע הזמן להכניס מעט (או המון) תבלינים לתבשיל הזה שנקרא "כנס מקצועי", באמצעות אחת מעמדות המציאות מדומה שלנו נוכל לדאוג שהדוכן שלכם יהיה הכי מושך ויצירתי, מלא בקהל רלוונטי ויעניק ערך מוסף לכל האווירה בכנס. ואם כל זה לא מספיק – נוכל גם למתג את החוויה בשפה של המותג שלכם, ואפילו לאסוף לידים של באי הכנס.
תערוכת הביטחון Milipol
מופע מציאות מדומה למשיכת קהל עבור חברת Vidisco
המותג הישראלי Vidisco מייצג מוצרי בטחון באמצעות טכנולוגיית רנטגן, זוהי הפעם השנייה ברצינות שנבחרנו לשדרג את הדוכן שלהם בתערוכת הביטחון הענקית Milpol המתקיימת בפריז.
הקונספט נע סביב אינטראקציה עם אחד המוצרים החדשניים של החברה, בתחילת המופע – המשתתף משתמש בסורק רנטגן קטן וסורק פחית שימורים. לאחר מכן – הוא נכנס לתוך החוויה הוירטואלית כדי לראות את הסריקה האיכותית. אבל פה יש הפתעה שמחכה לו – בכדי לראות את הצילום, עליו להכנס למעלית ולעלות לקומה הכי גבוה בבניין, ללכת עד קצה הקרש שם מחכה לו טבלט וירטואלי ועליו מוצגת התמונה האיכותית.
החוויה הצליחה לספק הייפ גדול סביב הדוכן, למשוך קהל, לייצר ויראליות ברשתות החברתיות וכמובן להאדיר את תדמית החברה ברמה הבינלאומית.