סימולטור מציאות מדומה

מתאים עבור

  • אירועי בוטיק פרטיים

    תנו למוזמנים שלכם לזכור את האירוע על הצד הטוב ביותר, עם חוויות מציאות מדומה שישגרו אותם לעולם וירטואלי.

    אל תתנו לרושם הראשוני לבלבל אתכם – החוויה מתאימה למבוגרים בדיוק כפי שהיא מתאימה לצעירים וילדים.

    אנו נדאג לתת יחס אישי לכל מוזמן בהומור ותשומת לב

  • אירועי גיבוש עובדים

    הדיון האינסופי הזה בנושא העבודה – לעבוד במשרד או לעבוד מהבית?

    במקרה של גיבוש עובדים – זה לא כל כך משנה, אנחנו כבר נדאג לגבש את כל סוגי העובדים במשרד, בין אם זה במתחם גיבוש שלנו או במסגרת הפנינג במשרדים או בכל לוקיישן אחר

    היתרון של חוויות מציאות מדומה לגיבוש עובדים הן רבות, אבל הנה כמה מהן:

    • מהרגע שחובשים משקף מציאות מדומה, כל החושים מתחדדים ומאפשרים לייצר חוויה חברתית אמיתית אשר מורידה מתח, סטרס ומעודדת חשיבה יצירתית
    • מחכים מוכיחים כי חוויות וירטואליות מעלות את הפרודוקטיביות של העובדים
  • משיכת קהל בתערוכות

    אין זה סוד כי רוב המציגים בכנסים ותערוכות לא משקיעים מספיק על עמדת החוויה בדוכן שלהם.

    באמצעות חווית מציאות מדומה ממותגת – תוכלו לגרום לקהל שמגיע לדוכן לזכור אתכם על הצד הטוב ביותר.

    מחקרים מוכיחים כי שימוש בחווית מציאות מדומה לצרכי למידה או שיווק גורמים לכם לזכור פי 3 יותר תוכן.

    וכמובן בואו לא נשכח שמדובר בחוויה ייחודית שאין לאף דוכן אחר להבדיל מעמדת קפה או חלוקת עטים ממותגים

  • פסטיבלים ואירועים גדולים

    בפסטיבלים ותערוכות – התוכן היא מילת המפתח.

    חוויות מציאות מדומה נחשבות לפופולריות מאוד בכל סוגי הפסטיבלים עבור כל קהל.

    תוכלו להשתמש באחת החוויות הקיימות ולהרים את התדמית של הפסטיבל

  • אירועי בוטיק פרטיים

    תנו למוזמנים שלכם לזכור את האירוע על הצד הטוב ביותר, עם חוויות מציאות מדומה שישגרו אותם לעולם וירטואלי.

    אל תתנו לרושם הראשוני לבלבל אתכם – החוויה מתאימה למבוגרים בדיוק כפי שהיא מתאימה לצעירים וילדים.

    אנו נדאג לתת יחס אישי לכל מוזמן בהומור ותשומת לב

  • אירועי גיבוש עובדים

    הדיון האינסופי הזה בנושא העבודה – לעבוד במשרד או לעבוד מהבית?

    במקרה של גיבוש עובדים – זה לא כל כך משנה, אנחנו כבר נדאג לגבש את כל סוגי העובדים במשרד, בין אם זה במתחם גיבוש שלנו או במסגרת הפנינג במשרדים או בכל לוקיישן אחר

    היתרון של חוויות מציאות מדומה לגיבוש עובדים הן רבות, אבל הנה כמה מהן:

    • מהרגע שחובשים משקף מציאות מדומה, כל החושים מתחדדים ומאפשרים לייצר חוויה חברתית אמיתית אשר מורידה מתח, סטרס ומעודדת חשיבה יצירתית
    • מחכים מוכיחים כי חוויות וירטואליות מעלות את הפרודוקטיביות של העובדים
  • משיכת קהל בתערוכות

    אין זה סוד כי רוב המציגים בכנסים ותערוכות לא משקיעים מספיק על עמדת החוויה בדוכן שלהם.

    באמצעות חווית מציאות מדומה ממותגת – תוכלו לגרום לקהל שמגיע לדוכן לזכור אתכם על הצד הטוב ביותר.

    מחקרים מוכיחים כי שימוש בחווית מציאות מדומה לצרכי למידה או שיווק גורמים לכם לזכור פי 3 יותר תוכן.

    וכמובן בואו לא נשכח שמדובר בחוויה ייחודית שאין לאף דוכן אחר להבדיל מעמדת קפה או חלוקת עטים ממותגים

  • פסטיבלים ואירועים גדולים

    בפסטיבלים ותערוכות – התוכן היא מילת המפתח.

    חוויות מציאות מדומה נחשבות לפופולריות מאוד בכל סוגי הפסטיבלים עבור כל קהל.

    תוכלו להשתמש באחת החוויות הקיימות ולהרים את התדמית של הפסטיבל

  • אירועי בוטיק פרטיים

    תנו למוזמנים שלכם לזכור את האירוע על הצד הטוב ביותר, עם חוויות מציאות מדומה שישגרו אותם לעולם וירטואלי.

    אל תתנו לרושם הראשוני לבלבל אתכם – החוויה מתאימה למבוגרים בדיוק כפי שהיא מתאימה לצעירים וילדים.

    אנו נדאג לתת יחס אישי לכל מוזמן בהומור ותשומת לב

  • אירועי גיבוש עובדים

    הדיון האינסופי הזה בנושא העבודה – לעבוד במשרד או לעבוד מהבית?

    במקרה של גיבוש עובדים – זה לא כל כך משנה, אנחנו כבר נדאג לגבש את כל סוגי העובדים במשרד, בין אם זה במתחם גיבוש שלנו או במסגרת הפנינג במשרדים או בכל לוקיישן אחר

    היתרון של חוויות מציאות מדומה לגיבוש עובדים הן רבות, אבל הנה כמה מהן:

    • מהרגע שחובשים משקף מציאות מדומה, כל החושים מתחדדים ומאפשרים לייצר חוויה חברתית אמיתית אשר מורידה מתח, סטרס ומעודדת חשיבה יצירתית
    • מחכים מוכיחים כי חוויות וירטואליות מעלות את הפרודוקטיביות של העובדים
  • משיכת קהל בתערוכות

    אין זה סוד כי רוב המציגים בכנסים ותערוכות לא משקיעים מספיק על עמדת החוויה בדוכן שלהם.

    באמצעות חווית מציאות מדומה ממותגת – תוכלו לגרום לקהל שמגיע לדוכן לזכור אתכם על הצד הטוב ביותר.

    מחקרים מוכיחים כי שימוש בחווית מציאות מדומה לצרכי למידה או שיווק גורמים לכם לזכור פי 3 יותר תוכן.

    וכמובן בואו לא נשכח שמדובר בחוויה ייחודית שאין לאף דוכן אחר להבדיל מעמדת קפה או חלוקת עטים ממותגים

  • פסטיבלים ואירועים גדולים

    בפסטיבלים ותערוכות – התוכן היא מילת המפתח.

    חוויות מציאות מדומה נחשבות לפופולריות מאוד בכל סוגי הפסטיבלים עבור כל קהל.

    תוכלו להשתמש באחת החוויות הקיימות ולהרים את התדמית של הפסטיבל