מי מאיתנו אינו מכיר את המותג "סופרגול"?
בילדות שלנו היינו אוספים קלפים של סופרגול, משחקים עם חברים בלובי של הבניין, ומחפשים אסים בין עסקים המשווקים.
המותג סופרגול נעזר בעוצמה שיש למציאות המדומה להציע בקמפיין האחרון לפני הפסקת הפעילות בשיתוף עם קניון TLV, וחברת VR2GO הייתה אחראית להפיק תוכן מיוחד, ולהפעיל אותו בנק' המכירה.
אז איך פיצחנו את השיטה?
הצורך המיידי של הלקוח היה לייצר חוויה שקשורה לעולמות הכדורגל, אל מכיוון שאין מספיק מקום פיזי, היינו צריכים להפיק חוויה סולידית אך ממותגת עם מספיק אלמנטים של גיימיפיקציה כדי שהמשתתף יוכל להנות.
לאחר דיונים ומחשבות הוחלט לאמץ את הקונספט מהמשחקון ארגז ההפתעות – המטרה שלכם במשחקון היא לתפוס כמה שיותר כדורים לתוך הארגז שאתם מחזיקים ביד.
הארגז ממותג בתוך המשחקון וגם מחוץ למשחקון לפי השפה של המותג, והאלמנטים בתוך המשחקון עוצבו בתור משחק כדורגל
ואם כל זה לא מספיק – אפילו היה לוח תוצאות, והתוצאה הגדולה ביותר זכתה בפרס בסוף כל יום פעילות!
רוצים לשלב ויאר בפרויקט או באירוע הבא שלכם?
מעוניינים להקים אתר מטאוורס תלת מימדי או לפתוח עסק וירטואלי?
זה הזמן ליצור איתנו קשר בתחתית העמוד