בתור ספק מורשה של האיחוד האירופאי, VR2GO משתתפת בפרוייקטים בינלאומיים במטרה לפתור סוגיות ובעיות רוחביות בארגונים בעזרת טכנולוגיית VR.החברה פיתחה פלטפורמה מורכבת מרובת משתתפים הנתמכת על ידי משקפי מציאות מדומה, מחשבי PC ומובייל ומאפשרת גישה נוחה ואינטראקטיבית בין משתמשים בכל נקודה בעולם.
במספר פרוייקטים פיתחה החברה אימונים לכוחות הביטחון ברחבי אירופה בדגש על חסכון במשאבים ופתרון בעיות בתקופת הקורונה.
האיחוד בחר בחברה בשל יכולות הפיתוח המהירות שלה בכדי לעמוד בלוח הזמנים הצפוף בהגשות, החברה פיתחה מספר קורסים במהלך שנה וחצי עם צוות שכלל בין השאר מפתחי UNREAL, ממדלים, DEVOPS, אנשי חינוך והדרכה, דוקטורים מדיספלינות שונות להתאמת התוכן וצוות יישום בשטח.
שיפור למידה באמצעות מציאות מדומה
הפרוייקט זכה לביקורות חיוביות רבות והוזמן לתצוגות שונות בכנסים בעולם ביניהם אירוע MILIPOL ו EUROPOL הנחשבים לתערוכות ביטחון הכי פופולריות בעולם.
חברת VR2GO חסכה לאיחוד האירופאי מיליוני דולרים בעזרת הפתרון שמומן על ידי תקציבי מחקר בתוכנית HORIZON 2020.
כמו כן VR2GO מלווה בעזרת מחקרים את הפעילות על מנת לתקף את הטענות של שיפור חוויית הלמידה ושיפור אחוזי ההצלחה בביצוע מטלות.
כחלק מהפצת הידע חברת VR2GO משתתפת בכנסים בתחומים שונים ומציגה את תוצאות הפרוייקט והמחקרים שליוו את הפרוייקט, בין המקומות המרכזיים – כנסים בארה"ב של ביטחון מידע וסייבר, כנס בינלאומי של AR VR וכנסים מקצועיים לארגונים כמו משטרה, שופטים וסוהרים.
אנו שמחים להוביל טכנולוגיה ישראלית בעולם ולקדם למידה חוייתית ויעילה בעזרת טכנולוגיה חדשנית.
עד כה הטכנולוגיה חסכה לארגונים שעברו איתה טרנספורמציה דיגיטלית מיליוני דולרים שהושקעו בארגון והתייעלות הארגון הכפילה את עצמה.
LEARNING BY DOING באמצעות מציאות מדומה
הפרוייקט המרכזי עסק בלמידה מעורבת של סרטוני אונליין ולמידה LEARNING BY DOING בתוך העולם המדומה. כאשר המתודות נבנו לצרכי שיטת הלמידה התיאורטית והוחלפה בשיטה מעשית שבה יש צורך אמיתי לגעת בבעיה ולפתור ואתה.
הקורס המוביל עסק במיפוי וזיהוי חפצים אסורים בבתי הסוהר, ואפשר לסוהרים לחפש בתאי כלא שמודלו על פי נתונים אמיתיים של בית הכלא בפדובה שבאיטליה. החניכים יכלו להפוך את החדר ולחפש בכל פינה טלפונים ואביזרים שאסורים לשימוש בכלא. לאחר שהצליחו במשימה הראשונה ומצאו את הפריט האסור, הם אומנו כיצד להוציא מידע מתא הכלא ולתעד אותו על פי פרוטוקולים מקובלים מבלי לפגוע בזכויות האסיר וכמו כן לעמוד בתקנות בכדי שיכירו במציאה כראייה בבית המשפט.
למידה וירטואלית לעומת למידה קלאסית
שיטת הלמידה הוכחה כמוצלחת, מעל ל 80% מהשמשתתפים דיווחו כי הם קלטו ביתר קלות את החומר באמצעות VR מאשר למידה תיאורטית. מה גם שנוצר חיסכון אדיר במשאבים. הבולט שבהם הוא הנסיעות לבית הכלא שאליו היו צריכים להגיע בכל שנה מאות ואלפי חניכים.
מעתה אין צורך להגיע לבית הכלא שכן צריך רק לחבוש קסדה ולהיפגש בעולם הוירטואלי, נוצר מצב מעניין שבו גם חניכים ממקומות שונים באותה מדינה או מדינות שונות יכולים לעבוד ביחד את הקורס בזמנם החופשי.
חסכון בכוח אדם באמצעות למידה במציאות מדומה
היתרון המשמעותי הנוסף הוא חיסכון בכוח אדם. יום פעילות שכזה מצריך המון אנשי צוות בבית הכלא לסדר ולארגן את המקום, להעביר ביקורת ולתת הדרכה. בעוד שבמציאות המדומה יש צורך במפעיל אחד בלבד על קבוצה של חניכים מאחר וכל ההדרכה מתבצעת בתוך המציאות המדומה. הצוות שמסדר את החדר (חישבו על זה כמו חדר בריחה) כעת מיותר ובלחיצת כפתור החדר מסודר שוב לתרגול הבא. נחסכו המון משאבי זמן ומשאבי צוות לסידור מחדש.
יעילות הלמידה השתפרה פלאים וקבוצה של כ-50 חניכים יכלו לסיים ביום אחד מה שהיה נדרש לבצע בשבוע.
לסיכום, בשנים האחרונות ישנם נסיונות רבים להטמיע מערכות מציאות מדומה בתעשיה למטרות של הכשרות והדרכות, אך רק עם השקעה נבונה וכשרון בחווית משתמש וירטואלית וידע רחב בתחום התפעול יהיה ניתן להגיע ליעדים ולשפר תהליכי למידה במוסדות וארגונים.
מעוניינים לדעת עוד אודות הפרויקטים שלנו? אתם מוזמנים להכיר את סדנת החדשנות שלנו – באמצעותה תוכלו להנגיש ידע טכנולוגי לצד קייס סטאדי אמיתי לכל מטרה