מי זאת חברת Jaunt ומה הקשר שלהם לתעשייה של המציאות המדומה?
Jaunt היא חברה חלוצית ששמה לה למטרה לעצב את העתיד של המציאות המדומה ולעצב את האופן שבו סיפור יצירתי מועבר באמצעות מציאות מדומה בקולנוע.
החברה נוסדה בשנת 2013 – והיא כיום מפתחת מובילה של חומרה, תוכנה, כלים ויישומים שמאפשרים ומנגישים מציאות מדומה בקולנוע, מתוך מטרה לשים בידיהם של יוצרי התוכן את הכלים הטובים ביותר ליצור תוכן למציאות מדומה.
החברה עובדת עם יוצרים מובילים – החל באמנים עד למותגים בעלי שם עולמי – כדי ליצור תוכן חדשני בכל המכשירים והפלטפורמות. בסיסה של החברה בבפאלו אלטו, קליפורניה, החברה גם שומרת על נוכחות בלוס אנג 'לס, CA דרך ה"זרוע" האולפנית שלה, אולפני Jaunt; משרד עסקים אירופי בלונדון; ומשרד הנדסה ופיתוח באמסטרדם.
בשנת 2016, הוקמה Jaunt שנחאי , חברת ה VR הוקמה בשיתוף עם שנחאי Media Group (SMG) ו CMC. ביחד, מייצרת ג'אנט תוכן VR ממותג ומקורי לקהלים ברחבי העולם.
Jaunt סין מחזקת מאוד את המודלים העסקיים של Jaunt Inc. מתוך מטרה להביא חוויות VR קולנועית לשוק הסיני.
מומחי VR בינלאומיים יחברו ליצור ולהפיץ תוכן עבור פרסום, סרטים ותערוכות.
מה ההשפעה והעתיד בתחום הקולנוע במציאות מדומה?
יש המון בעיות שנוצרות כאשר רוצים לגשת לצילום סרטונים במצלמות מציאות מדומה, בעיות אלה כוללות נושאים כמו:
- תפירה / חפיפה של תמונות שצולמו ליצירת תמונה אחת אחידה
- דחיסה של מידע
- כלה הבעיות הרגילות שקיימות בקולנוע הרגיל!
ולכן, החברה עובדת על פיתוח חומרה, מצלמות וחיישנים מדויקים ואיכותיים יותר מבעבר.
בין העבודות שהוצגו ניתן היה לראות:
- שידור בלייב של תוכן שצולם על גבי שרת אחד: נתונים ושימוש בתעבורה (decoding) ולאחר מכן שימוש ב cpu.
הסינים באקדמיה מציגים נתונים טובים יותר מהחברות המובילות בשוק (nvidia) - דוגמא של זריחה ב 360 בלייב
המטרה הגדולה של החברה היא לשפר את היכולת שלנו להשתמש במציאות מדומה להבין טוב יותר איך אנחנו תופסים את עצמנו במציאות האמיתית.