Immersv היא פלטפורמת מציאות מדומה לפרסום שעוזרת ביצירה של נתיב כלכלי ורווחי נכון לפלטפורמות האימרסיביות (אפיפות). המון חברות תוכן של מציאות מדומה פורחות מצד אחד, וצצות אחת אחרי השנייה, אבל עדיין לא ניתן הפוקוס כיצד חברות אלה יכולות להרוויח כסף מהתוכן שלהם, במיוחד אם הן מציאות את תכני ה VR שלהם בחינם.
על מנת לעזור ולשפר את פלטפורמת הפרסומות במציאות מדומה, חברת Immersv הכריזו שהם הצליחו לגייס בהצלחה 10.5 מיליון דולר בסבב גיוסים ראשון, על מנת להמשיך ולשפר את הפתרון שלהם. סבב גיוסים זה היה בהובלה של HTC Vive, The Venture Reality Fund and Foundation Capital.
כחלק מהתהליך הצטרפו:
Initial Capital, East Ventures, MCJ Co. Ltd., GREE, i-mobile, Metaps, Gigi Levy, Rogers Venture Partners.
פרסום במציאות מדומה ובתכני 360 מעלות הוא תחום בתולי ולא מוכר עדיין מכיוון שכל התחום יכול להיראות שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים מפרסומות ושיווק רגילים עכשיו שיש אפשרות לשלב את התכנים הללו בעולם מציאות מדומה אימרסיבי. אבל, חברת Immersv ציינו כי יחס ההמרה בקליקים עומד על 5% בזמן שלשם השוואה החשיפות מגיעות ל 85%, נתון מאוד נדיר בעולם השיווק והפרסום.
חברת Immersv כמובן מכוונים לשוק הבין לאומי. הם מכוונים לקחת ולהכניס את פלטפורמת הפרסומות שלהם לשווקים חדשים כמו אסיה בשנה הבאה. בנוסף, הם מקווים להכניס את הפלטפורמה שלהם גם לטכנולוגיות המציאות המושלכת – AR, כמו ARkit של אפל ברבעון הרביעי עוד השנה.
מה אתם חושבים על פרסומות קופצות (פופאפים) בעולם המציאות המדומה או ב AR?