חברת Unity Technologies הכריזה השבוע על מספר הודעות חשובות למפתחים בפלטפורמות שלהם כמו Unity 2017.1. היום, הם ממשיכים להדהים עם הכרזה נוספת כי הם הולכים להשיק את הפרסומת הראשונה מסוגה לסרט החדש של Lionsgate, הסרט Jigsaw – המסור. הסרט הספציפי הזה הוא שובר הקופות החדש ביותר של חברת Liongate בסדרת סרטי האימה Saw, שהיא סדרת סרטי האימה הרווחית ביותר בכל הזמנים, שהכניסה כ $873 מיליון ברחבי העולם.
הפרסומת בפורמט החדש, בנויה על בסיס יוניטי Unity והיא תהיה "חדר וירטואלי", שתוכל להופיע על בסיס כל אפליקציית מציאות מדומה שנבנתה על בסיס יוניטי.
חווית אימה מצמררת אך קצרה זאת למציאות מדומה תתן לשחקנים את האפשרות לבצע אינטראקציה עם חפצים בזמן שהם לומדים על הסרט החדש.
בסופו של דבר, יהיה עליכם להחליט כיצד להינצל מהחדר המדומה. חווית The Jigsaw VR “Virtual Room” נוצרה בגבולות ובהתאמה להנחיות של Interactive Advertising Bureau (IAB) לגבי פרסומות וחוויות שמופיעות, והיא תופיע בסתיו, לפני ההשקה העולמית בקולנוע של הסרט ב27 לאוקטובר.
יוניטי – Unity היא הפלטפורמה המרכזית בה מפתחים במציאות מדומה מפתחים תוכן לחוויות המציאות המדומה שלהם. והם אחראים ליותר משני שליש מהתכנים במציאות מדומה בעולם.