תחום הכנסים והתערוכות מרתק ומיוחד – ביום אחד מבקרי הכנס נחשפים למותגים ולמוצרים שלהם. יחד עם זאת – קשה מאוד לשמור על פוקוס או לגרום למבקר לזכור את הנוכחות שלכם. באמצעות שימוש בחוויות מציאות מדומה תוכלו למקסם את המטרות שלכם, ולייצר שיווק חוויתי ללא הרבה מאמץ.
הנה כמה יתרונות לשימוש בחוויות מציאות מדומה בכנס הבא שאתם לוקחים בו חלק כמציגים:
1. משיכת קהל בתערוכות וכנסים:
זה ידוע לכולם שבכנסים משקיעים כל כך הרבה זמן, אנרגיה וכסף רק כדי לגרום למוזמנים הכנס לבקר בדוכן שלכם.
באמצעות שימוש בחווית מציאות מדומה, תוכלו לשדרג את האנרגיה הכללית סביב הדוכן שלכם. ובזכות זה לבלוט מעל כולם!
שדרגו את הדוכן שלכם באמצעות שימוש באחת החוויות שלנו ותודו לנו בסוף.
ברגע שאחד מהמוזמנים יחבשו את משקפי המציאות המדומה על ראשו, הוא יתנתק לחלוטין מהעולם האמיתי אל תוך העולם הוירטואלי והחיוך לא ירד לו מהפנים.
הוא לא יהיה מודע לסביבה האמיתית שבה הוא נמצא, ובזכות הכלי הזה, עוד ועוד מוזמנים פשוט ימשכו לדוכן שלכם באופן טבעי.
הרי זו המטרה מלכתחילה נכון? משיכת קהל בתערוכות וכנסים!
2. איסוף לידים ומידע באמצעות חווית מציאות מדומה
יש כאלה שיחשבו שהמציאות המדומה באירועים היא גימיק או טרנד חולף, אבל לנו זה כבר ברור -מציאות מדומה באירועים היא כלי. והכלי הזה מאוד חזק לאיסוף לידים בכנסים ותערוכות.
ולכן, אם תרצו ללכת קצת יותר רחוק – תוכלו לדרוש ממבקרי הכנס להשאיר "ליד" (פרטים) בטבלט שמיועד אך ורק עבור זה.
תספיק צפיה מהצד באדם שצלל לתוך המציאות המדומה על מנת לגרום לכל שאר המוזמנים לעמוד בתור להתנסות ורישום ליד.
החיוכים, הצעקות, הצחוק וההלם לא יתירו ברירה אחרת אלא להרשם.
הנה לכם רעיון מקורי לאיסוף לידים בכנסים ותערוכות.
3. מיתוג תוכן מותאם אישית בתוך המציאות המדומה
דמיינו שאתם נמצאים בתוך עולם שבו כל הציפורים הן בעצם הלוגו שלכם, דמיינו עולם שבו אתם צריכים ללכת על קרש דק בגובה 100 מטרים מעל האדמה ולתפוס בקבוק בירה ממותג "גולדסטאר" ואם תצליחו הבקבוק שלכם גם במציאות!
רוב החוויות שלנו ניתנות לבניה ומיתוג מותאם אישית לפי הצרכים שלכם. המיתוג הפנימי בתוך המשקפיים משמעותו היא שהמוזמן יוכל לא רק לחוות חוויה עוצמתית אלא גם לראות בכל מקום תוכן שאתם רוצים שהוא יראה.
זה יכול להיות לוגו על בניינים, סרטון שיווקי בעת המתנה למעלית בתוך המשחק, טקסט שיווקי מרחף ואפילו מוצר פיזי שמשווק ע"י החברה שלכם שהוא יוכל לתפוס ב2 הידיים ולהרגיש.
המתכנתים שלנו יצירתיים במיוחד וידאגו עבורכם לפתרונות מיוחדים שיגרמו לכל אחד לזכור את המותג שלכם לטובה!
שלבו את היכולת הזו יחד עם אחת מחוויות המציאות המדומה באירוע הבא שלכם ותוצאות ידהימו אתכם.
4. שיווקי חוויתי – ערך מוסף למבקרי הדוכן שלכם
מתוך כל הכנסים שביקרנו בהם, מעט מאוד חברות מעניקות ערך מוסף לבאי הכנס.
חלק מחלקים מתנות ומוצרים ממותגים כגון – עטים ממותגים, אוזניות ממותגות, שקיות ממותגות ולפעמים אפילו גרביים וחולצות.
אבל מעט מאוד מעניקים חוויה שתאפשר לבאי הכנס לזכור אתכם באמת לתמיד.
וכאן נכנסת המציאות המדומה לסיפור.
באמצעות הכלי החזק הזה, תוכלו לעורר את כל הרגשות שרק תרצו אצל כל אדם – צחוק, פחד, תדהמה, אושר ועוד
אומרים שאנשים זוכרים את החוויות הכי קיצוניות שהם עשו בחיים, תחשבו על זה – אתם תזכרו איפה ומתי עשיתם באנג'י (שגרם לכם להתקף לב)
אבל לא בטוח שתזכרו כל ארוחה או שופינג שעשיתם בטיול האחרון שלכם בחו"ל.
בדיוק ככה עובדת המציאות המדומה על המוח שלנו, באמצעות חוויה מיוחדת ולפעמים קצת מאתגרת – כל מי שיבקר בדוכן שלכם, פשוט יזכור אתכם!
תוסיפו לכל זה שכבה של מיתוג פנימי בתוך המשקפיים- וזה יכנס לו גם לתת מודע לנצח.
5. ויראליות ופרסום ברשתות החברתיות
יש תכונה מאוד מוכרת בקרב אנשים – הם אוהבים לצלם כל דבר שנראה להם מצחיק או משעשע ולפרסם את זה ברשתות החברתיות.
וזה בדיוק מה שקורה כשאנחנו נמצאים באירוע – חברים מצלמים אחד את השני במהלך הפעילות מתוך התלהבות.
והסרטון שלהם רץ לכל המעגלים שלהם ברשתות החברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין ועוד.
כך תוכלו להבטיח שהמותג שלכם "רץ חזק" ברשתות החברתיות מבלי שתצטרכו להתאמץ יותר מידי עבור זה.
לסיכום
חשוב לזכור כי שילוב של חוויות מציאות מדומה הוא כלי מאוד חזק להגשמת המטרות שלכם בכנס, בעיקר עבור חברות אשר מעוניינים לבלוט מעל כולם,
דברו איתנו ונדאג עבורכם לפתרונות יצירתיים בכל סוג של אירוע או כנס