תחום הכנסים והתערוכות מרתק ומיוחד – ביום אחד המבקרים נחשפים למותגים ולמוצרים שלכם. יחד עם זאת, קשה מאוד לשמור על פוקוס או לגרום למבקר לזכור את הנוכחות שלכם. באמצעות חוויות מציאות מדומה תוכלו למקסם את המטרות שלכם ולייצר שיווק חווייתי בלי הרבה מאמץ.
משיכת קהל בתערוכות וכנסים בעזרת מציאות מדומה
כולנו יודעים שבכנסים משקיעים המון זמן, אנרגיה וכסף רק כדי לגרום למבקרי הכנס לבקר בדוכן שלכם.
באמצעות חוויית מציאות מדומה, תוכלו לשדרג את האנרגיה הכללית סביב הדוכן שלכם. בזכות זה תבלטו מעל כולם!
שדרגו את הדוכן שלכם עם אחת מהחוויות שלנו, ותודו לנו בסוף.
ברגע שמבקר יחבוש את משקפי המציאות המדומה, הוא יתנתק מהעולם האמיתי וייכנס לחוויה שתשאיר חיוך על פניו.
המבקר יימשך לדוכן שלכם בצורה טבעית, וכולם יגיעו לראות מה יש לכם להציע. זו המטרה העיקרית – משיכת קהל בתערוכות וכנסים!
איסוף לידים ומידע באמצעות מציאות מדומה בכנסים
יש שיחשבו שמציאות מדומה היא גימיק או טרנד חולף, אבל לנו זה ברור: מציאות מדומה היא כלי חזק מאוד לאיסוף לידים בכנסים ותערוכות.
אם תרצו להפיק יותר מהחוויה, תוכלו לבקש ממבקרי הכנס להשאיר ליד (פרטים) בטאבלט ייעודי. מספיק לראות מבקר אחד שצלל לעולם הווירטואלי כדי לגרום לאחרים לעמוד בתור ולמלא ליד.
הצחוק, ההלם והחיוכים לא ישאירו למבקרים ברירה אלא להירשם. זה רעיון מקורי ומוצלח לאיסוף לידים בכנסים.
מיתוג מותאם אישית בתוך חוויות מציאות מדומה
דמיינו עולם שבו כל הציפורים הן הלוגו שלכם, או שאתם הולכים על קרש בגובה 100 מטר ותופסים בקבוק ממותג – ואם תצליחו, הבקבוק גם שלכם במציאות!
רוב החוויות שלנו ניתנות להתאמה אישית לפי הצרכים שלכם. המבקרים יחוו חוויה עוצמתית וייחשפו לתוכן המותג שלכם בכל פינה וירטואלית.
המתכנתים שלנו יצירתיים במיוחד ויכולים לספק פתרונות ייחודיים שיגרמו לכל מבקר לזכור את המותג שלכם לאורך זמן.
4. שיווקי חוויתי – ערך מוסף למבקרי הדוכן שלכם
מתוך כל הכנסים שביקרנו בהם, מעט מאוד חברות מעניקות ערך מוסף לבאי הכנס.
חלק מחלקים מתנות ומוצרים ממותגים כגון – עטים ממותגים, אוזניות ממותגות, שקיות ממותגות ולפעמים אפילו גרביים וחולצות.
אבל מעט מאוד מעניקים חוויה שתאפשר לבאי הכנס לזכור אתכם באמת לתמיד.
וכאן נכנסת המציאות המדומה לסיפור.
באמצעות הכלי החזק הזה, תוכלו לעורר את כל הרגשות שרק תרצו אצל כל אדם – צחוק, פחד, תדהמה, אושר ועוד
אומרים שאנשים זוכרים את החוויות הכי קיצוניות שהם עשו בחיים, תחשבו על זה – אתם תזכרו איפה ומתי עשיתם באנג'י (שגרם לכם להתקף לב)
אבל לא בטוח שתזכרו כל ארוחה או שופינג שעשיתם בטיול האחרון שלכם בחו"ל.
בדיוק ככה עובדת המציאות המדומה על המוח שלנו, באמצעות חוויה מיוחדת ולפעמים קצת מאתגרת – כל מי שיבקר בדוכן שלכם, פשוט יזכור אתכם!
תוסיפו לכל זה שכבה של מיתוג פנימי בתוך המשקפיים- וזה יכנס לו גם לתת מודע לנצח.
ויראליות ופרסום ברשתות חברתיות
אנשים אוהבים לצלם רגעים מצחיקים או מפתיעים, וזה בדיוק מה שקורה באירועים שבהם יש מציאות מדומה. חברים מצלמים אחד את השני בפעילות, והתמונות והסרטונים שלהם מופצים בכל הרשתות החברתיות.
כך תוכלו להבטיח שהמותג שלכם יזכה לחשיפה רחבה ברשתות החברתיות – מבלי להתאמץ יותר מדי.
לסיכום
חשוב לזכור כי שילוב של חוויות מציאות מדומה הוא כלי מאוד חזק להגשמת המטרות שלכם בכנס, בעיקר עבור חברות אשר מעוניינים לבלוט מעל כולם,
דברו איתנו ונדאג עבורכם לפתרונות יצירתיים בכל סוג של אירוע או כנס