Virtuix, החברה שמאחורי ההליכון Omni VR, השיקה בשנת 2020 קמפיין גיוס המונים לפיתוח המוצר הבא שלה, ה-Virtuix Omni One – הליכון VR למשתמש הביתי. כעת, חושפת החברה את המוצר המוגמר, את התמחור והוא אפילו נשלח למי שהשקיע במוצר.
בעוד שיחידות של ה-Omni one כבר נשלחות בימים אלו למי שהשקיע בפיתוח המוצר, טרם נחשף תאריך ההשקה לקהל הרחב. ב-Virtuix מעריכים כי המוצר יגיע מאוחר יותר השנה (2023).
החברה אומרת שכרגע יש לה רשימת המתנה עבור Omni One של "יותר מ-35,000 לקוחות פוטנציאליים". מדובר בנתון מרשים עבור מוצר שכזה. בעיקר לאור העובדה שהוא טרם הגיע לשוק.
Virtuix אומרת ש-900 ממשקיעי מימון ההמונים שלה הגישו בקשה לרכוש יחידות בטא של Omni One. בחברה אומרים גם כי בשלב הראשון הם יתחילו בייצור של כמויות קטנות ויגדילו את נפח הייצור בהדרגה, כיאה לחברה קטנה.
בדומה להליכוני מציאות מדומה אחרים, ה-Omni One דורש לנעול נעליים מיוחדות בעלות חיכוך נמוך ולחגור למערכת רתמה אשר שומרת על המשתמש במרכז הפרבולה של הבסיס. מדובר באמצעים המשמשים גם עבור בטיחות המשתמש וגם להגברת החוויה והמציאותיות.
למרות שהוא משווק כמכשיר ממוקד לצרכן, מחיר ההיכרות של Omni One יהיה 2,595 דולר בתוספת משלוח. הערכה תגיעה גם עם משקפי המציאות המדומה Pico Neo 3 Pro. עם זאת, החברה מציעה גם תוכנית מימון שיכולה לפרוס את התשלומים עד למחיר של 65 דולר לחודש.
מאז הקמתה גייסה Virtuix סכום של 35 מיליון דולר. החברה טוענת שהיא סיפקה מוצרים בשווי של למעלה מ-16 מיליון דולר, הכוללים למעלה מ-4,000 מערכות Omni Pro ב-45 מדינות, ולמעלה מ-70 מערכות Omni Arena לעסקים בארה"ב כמו Dave & Buster's.
מקור הכתבה הינו Road To VR