טוב, כל מי שעקב, יודע שזה היה עניין של זמן עד שהכותרת של הפוסט לעיל תעלה על הכתב. מי שלא יודע הפסטיבל השנתי הראשון של פוקימון גו היה כישלון. פשוט כך. לחברת Niantic היו בעיות חמורות ברשת שלהם ובעיות חמורות עם השרתים שלהם בעקבותיהן המשתתפים בפסטיבל לא יכלו להתחבר לאפליקציה, ולא יכלו לקחת חלק בקרבות ובאירועי הריידים.
כתגובה מהירה יחסית ודי מקצועית, חברת Niantic ביצעה החזרים של מחירי הכרטיסים לאנשים שנכחו בפסטיבל בשיקגו וסיפקו להם 100 דולר במטבעות של PokeCoins. נוסף על כך, לכל המאמנים שנכחו ניתנו ביצים מיוחדות שהכילו פוקימון אגדי. אבל, נראה שאנשים רבים היו מאוד מאוכזבים, עד כדי כך שהם הגישו תביעה כנגד Niantic.
לפי Polygon, עורך דין משיקגו תומס צימרמן אמר שיצר עמו קשר ג'ונתן נורטון, אזרח מקליפורניה, שטס לשיקגו לטובת הפסטיבל. הלקוח ועוד "20 או 30" משתתפים אחרים מצאו את העובדה שחברת ניאנטיק לא מוכנה להחזיר את הוצאות הנסיעה שלהם למעשה מכעיס, ואף הגישו תביעה כנגד החברה.
"הלקוח שילם על מנת לטוס לשיקגו לשם הפסטיבל, והיה צריך להמתין בתור מספר שעות, בדיוק כמו הרבה מאוד מהנוכחים, על מנת להכנס פנימה" אמר צימרמן. נורתון היה מאוד נזעם כתוצאה מכך שחברת Niantic פרסמה שקרית פרטים על האירוע. צימרמן ציין כי בניגוד למה שחברת Niantic פרסמה, שהיה פרסום על כך שלמשתתפים תהיה הזדמנות לתפוס פוקימונים שקשה למצוא. "אנחנו לא מצפים למצוא נחמה לעובדה כי לא הייתה אפשרות לתפוס פוקימון אגדי, כי לכך החברה נתנה פתרון" המשיך צימרמן "אבל החברה לא מציעה לאנשים החזר על הוצאות נסיעה על הטיסות לשיקגו. רוב הנוכחים והמשתתפים בפסטיבל טסו מחלקים אחרים במדינה – ויש אפילו שהגיעו מיפן"
צימרמן ציין כי הלקוחות שלו מבקשים לקבל החזר כספי בגובה הוצאות הנסיעה שלהם, יותר מכל דבר אחר. למרות שחברת Niantic הבטיחה "הבטחות שלא קיימה"
"הנושא הוא, מה שהובטח, מה שאנשים ציפו לקבל ומה שאנשים חשבו שהם יקבלו כאשר הם רכשו כרטיסים וביצעו תוכניות לטוס לשיקגו ולהשתתף בפסטיבל, האם הם היו עושים את זה לולא הם ידעו שהם לא הולכים לקבל את החוויות שהם ציפו להן? שהובטחה להם?" שאל צימרמן.
חברת Niantic הוציאה תגובה רשמית " חברת Niantic לא מגיבה על נושאים שנידונים במשפט"
ומה אתם חושבים?