אם עדיין לא חוויתם את כוחה של המציאות המדומה, תרשו לנו להזמין אתכם להתנסות חינם באחת החוויות האיכותיות שיש לנו להציע עבור התערוכה או הכנס הבא שתשתתפו בו!
מספיקות 30 שניות שהמשקפיים על העיניים שלכם על מנת להבין את העוצמה האדירה שהמציאות המדומה תוכל להעניק למוזמני האירוע והלקוחות שלכם.
מיתוג תוכן מותאם אישית בתוך המציאות המדומה
העניקו טאצ' אישי לדוכן שלכם באמצעות מיתוג מותאם אישית של כל חווית מציאות מדומה שתבחרו
מערכת איסוף לידים חוויתית
באמצעות המוצרים שלנו – איסוף לידים בתערוכות באמצעות חווית מציאות מדומה נעשה פשוט, קל וחוויתי ומאפשר לנו להפיק את המיטב עבורכם
משיכת קהל בתערוכות וכנסים
השתמשו בחוויות מציאות מדומה שפיתחנו כדי למשוך קהל לדוכן שלכם, ולייצר שיווק חוויתי סביב המוצר שלכם
למה להשתמש במציאות מדומה בכנסים ותערוכות?
הצלחנו לסקרן אתכם? בואו נדבר על זה…!
מה חושבים עלינו
היה לנו העונג לעבוד יחד עם VR2GO! המטרה הייתה לייצר לידים, להביא מתעניינים לדוכן שלנו בכנס באמצעות חווית VR ממותגת. עשינו כל מיני משחקים בביתן שלנו בעבר אבל העמדה של VR2GO היא המוצלחת מכולן. הסיבה- היא מייצרת חוויה שאנשים ימשיכו לדבר עליה אחר כך וזה מבחינתי שהצלחנו פעמיים. הצוות בהובלת ארתור ואלכס היו מקצוענים ויסודיים, משלב הפיצוח של הרעיון לפעילות ועד למימוש ולביצוע שלו בשטח. האנרגיה ברמה גבוהה בכל שעות הפעילות, עם חיוך ואווירה נעימה ומזמינה. כל המשתתפים בפעילות יצאו עם מילה אחת "וואו" ופרגנו מאד על החוויה. ממליצה בחום ❤️
במהלך יום גיבוש של 29 אנשים חווינו חוויה עוצמתית עם צוות מוצלח ומקצועי שנתן אוירה מהחזקות שהיו ! טקטי ומהנה. אין ספק שהחוויה הזאת פתחה לנו פתח לעוד המון ימי גיבוש! תודה 🙂
מעבר לשירות מוצלח, וקונספט מנצח - הצוות של VR2GO לגמרי מביא ללקוח חוויה מדהימה ! (אחרי אירוע ראשון, הבאתי אותם לאירוע השני ואני רק מחכה לאירועים הבאים ! )
הזמנו את צוות VR2GO לשתף את לקוחותנו בחוויה בכנס מקצועי וקיבלנו פעילות ייחודית ומדהימה מנוהלת על ידי צוות אדיב, מקצועי ושירותי. התגובות מ 400 לקוחותנו שהתנסו בחוויה היו מדהימות ממליצה בחום לכל אירוע ובכל גיל
חבר'ה מדהימים ותוססים עם מוצר שאין שני לו. בעלי מודעות שירות גבוהה וחיוך על הפנים, מדהימים עם ילדים! (ועם מבוגרים!) לגמרי היו מסמר המסיבה!!!
אני רוצה להודות מכל הלב על העבודה והתהליך עם ארתור מחברת VR2GO. הגעתי לארתור דרך הלקוחה שלי שהכירה ורצתה שנעשה איתם שת"פ בכנס סייבר טק. מהשיחה הראשונה עם ארתור הייתה תחושה שהוא מקצועי, רציני וחשוב לו לתת מאה אחוז איכות ומקצועיות לי כלקוחה שלו וללקוחה שלי גם. השיתוף פעולה היה מעולה, למרות שהוא לא היה חייב, הוא היה בשלושת ימי הכנס יחד עם שיר שעובדת איתו וביחד הביאו תוכן מעניין, מקצועי ומושך לביתן! ממליצה מאוד מאוד מאוד! תודה רבה!
החבר׳ה הגיעו אלינו לעבודה והקימו מתחם מושקע. החוויה היתה מדהימה ועד היום העובדים מדברים על החוויה שהיתה. חשוב לציין שהשירות והאיכפתיות שקיבלנו היו מעל ומעבר לציפיות. כייף לעבוד עם אנשים שחשוב להם שהאירוע יצליח. מי שיסתייע בשירותי החברה לא יצטער. תודה לצבי, לארתור ולכל החבר׳ה שבזכותם היה אירוע מוצלח וכייפי. בנק הפועלים
את צוות VR2GO מצאתי דרך גוגל, מילאתי פרטים ולאחר 5 דקות בלבד כבר קיבלתי טלפון מצבי. צבי הזמין אותנו לבוא לחוות את המציאות המדומה בפעם הראשונה לפני שאנחנו סוגרים על אירוע. אני חייב להודות, חגיגה לא נורמאלית!!! איתגרנו את ארתור להביא את הציוד לקיבוץ בצפון, לשטח פתוח, בלי להתרגש הגיע עם החבר'ה הקימו את הכל בזריזות וסיפקו הנאה מרובה ללקוחותינו באירוע מגיל 27 ועד 75. אנחנו עדיין שומעים במסדרונות דיבורים על ההליכה על קרש, ועברו 4 חודשים מהאירוע.... בקיצור, חבר'ה מדהימים עם מוצר נהדר!!! ממליץ בחום!
משיכת קהל בתערוכות וכנסים
זה הרי ידוע לכולם שלפעמים משקיעים כל כך הרבה זמן, אנרגיה וכסף רק כדי לגרום למוזמנים הכנס לבקר בדוכן שלנו.
האמצעות שימוש בחווית מציאות מדומה משוגעת במיוחד – תוכלו לשדרג את האנרגיה הכללית שתסרור סביב הדוכן שלכם , ובזכות זה לבלוט מעל כולם!
שדרגו את הדוכן שלכם באמצעות שימוש באחת החוויות שלנו ותודו לנו בסוף.
ברגע שאחד מהמוזמנים יחבשו את משקפי המציאות המדומה על ראשו, הוא יטמע לחלוטין בתוך העולם הוירטואלי והחיוך לא ירד לו מהפנים!
הוא לא יהיה מודע לסביבה האמיתית שבה הוא נמצא, ובזכות הכלי הזה, עוד ועוד מוזמנים פשוט ימשכו לדוכן שלכם באופן טבעי – הרי זו המטרה מלכתחילה נכון? משיכת קהל בתערוכות וכנסים!
איסוף לידים בדרך חוויתית
יש כאלה שיחשבו שהמציאות המדומה באירועים היא גימיק או טרנד חולף, אבל לנו זה כבר ברור -מציאות מדומה באירועים היא כלי. והכלי הזה מאוד חזק לאיסוף לידים בכנסים ותערוכות.
ולכן, אם תרצו ללכת קצת יותר רחוק – תוכלו לדרוש ממבקרי הכנס להשאיר "ליד" (פרטים) בטבלט שמיועד אך ורק עבור זה.
תספיק צפיה מהצד באדם שצלל לתוך המציאות המדומה על מנת לגרום לכל שאר המוזמנים לעמוד בתור להתנסות ורישום ליד.
החיוכים, הצעקות, הצחוק וההלם לא יתירו ברירה אחרת אלא להרשם.
הנה לכם רעיון מקורי לאיסוף לידים בכנסים ותערוכות.
פרויקט לדוגמא – חווית קד"מ לחברת AIVF
לא כל מוצר או קונספט אפשר להדגים בדוכן בכנס וגם לא תמיד במשרדי החברה. איך תדגימו קליניקה, מטוס חדשני בשלבי פיתוח או אפילו מפעל טכנולוגי חדש. זה פשוט קשה מאוד ולפעמים בלתי אפשרי להקים הדגמה פיזית של מוצרים גדולים במציאות ובוודאי שלא בכנסים בדוכנים קטנים.
חברת AIVF עוסקת בפיתוח מוצר מבוסס בינה מלאכותית (AI), המסייע לרופאים לקבל החלטות הנוגעות לסיכויי הצלחה של עובר להיקלט בהפריה חוץ גופית (IVF). במסגרת כנס ESHRE רצתה AIVF להדגים כיצד תיראה קליניקה עתידנית המשלבת את הטכנולוגיות שלה. המציאות המדומה העניקה ל-AIVF את היכולת לבנות בצורה קלה ויעילה קליניקה מציאותית.
פרויקט לדוגמא – קד"מ לשטרן הנדסה
מנהל השיווק של שטרן הנדסה קפץ על המציאה ופיתח קטלוג וירטואלי במציאות מדומה. הקטלוג מכניס את הלקוח במהלך תצוגה בכנסים ותערוכות בארץ ובחו"ל לחוויה בה ניתן לראות את מוצרי החברה הבולטים ולקיים עימם אינטראקציה.
השימוש במוצר מרגש כל פעם מחדש את הלקוחות החדשים והקיימים, ובזכות הVR, האינטראקציה עם המוצר ריאליסטית כפי שלא היה כמותה.