תעשיית ה eSports היא אחת התעשיות המתפתחות המהירות בעולם, ויש שאף מצפים שהיא תעקוף את ה MLB, NBA, וה- NHL. אמירה בהחלט מוטלת בספק אבל…
מה שעוד יותר משוגע, היא שהתחזיות אומרות שזה יקרה ב 3 עד 5 שנים הקרובות, עובדה וניבוי מאוד מפתיע נוכח גילה הצעיר של תעשיית ה eSports . רק תשימו לב לארגונים המקצועיים של ענפי הספורט שלכל אחד מהם כבר יש קבוצות eSports שהם רכשו בעצמם.
"לתעשיית ה eSports תחזיות צמיחה מדהימות ואנחנו גאים להיות הבעלים של ה Team Dignitas. יש בידינו הזדמנות עצומה לשפר ולמנף, לתת משאבים ולראות התקדמות ולתמוך בצוות אלה בזמן שהם ממשיכים להתחרות ברמות הגבוהות ביותר במשחקים שונים. אנחנו רואים בכניסה שלנו לעולם ה eSports כהרחבה טבעית של האינטרסים הגדלים שלנו בענפי ספורט מסורתיים ובידור ואנחנו בטוחים שהמעורבות שלנו תאיץ עוד יותר את הקצב המהיר של התפתחות ענף ה eSports כולו" אמר השותף המנהל הבכיר ג'וש האריס מ Philadelphia 76ers.
קבוצות אחרת שהשקיעו או רכשו קבוצות eSports הן: Miami Heat, Sacramento Kings, Memphis Grizzlies, Washington Wizards, Golden State Warriors, ואפילו מג'יק ג'ונסון בעצמו.
ובזמן שתעשיית ה eSports בעלייה, כך גם תעשיית המציאות המדומה.
כרגע, כל החברות הטכנולוגיות הגדולות משקיעות המון כסף בטכנולוגיות מציאות מדומה. מובילות בראש הן חברות כמו פייסבוק עם האוקלוס שלהם, HTC עם ה Vive, גוגל עם Daydream, סוני עם פלייסטיישן VR ו סמסונג עם ה Gear VR.
רוב החברות שצויינו השקיעו מאות מילוני דולרים בטכנולוגיה המהפכנית. ובזמן שהטכנולוגיה עדיין בשלבי ההתפתחות, השחקנים הגדולים בתעשייה מנסים ליצור את הגלים הנכונים ולהביא את הטכנולוגיות לצרכנים. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות כניסה לעולם ה eSports .
לאחרונה, אוקולוס חברה ל Intel ו ESL והכריזו שהם משיקים את הטורניר הבינלאומי הראשון במציאות מדומה ל eSports בשם VR Challenger League.
תחרות המציאות המדומה ב eSports תכלול כותרי VR שיבחנו את הגיימרים בדרכים חדשות לחלוטין. בטורניר יהיו:
"The Unspoken" מבית Insomniac Games
"Echo Arena" מבית אולפני Ready at Dawn.
החברות Intel, Oculus, ו ESL יחלקו פרסים במזומן ובשווי כולל של יותר מ 200,000 דולר, במהלך טורניר ה VR Challenger League.
השלבים יתחילו במשחקי דירוג וסינון ברשת ויובילו למשחקי גמר מקומיים ב:
- Oculus Connect באוקטובר 11 – 12
- ESL One Hamburg באוקטובר 28 – 29
- IEM Oakland נובמבר 18 – 19
- DreamHack Winter, בנובמבר 30 – דצמבר 3
מה שכולם צריכים לראות, זאת ההזדמנות הקיימת כרגע. טכנולוגיות ופלטפורמות המציאות המדומה עדיין לא נפוצות, המשמעות היא שהתחרות והכשרונות עדיין מעטים ביחס למשחקי eSports רגילים.
כך, תוכלו לקבוע את הסטנדרטים בתעשייה הגדלה ובידיכם ההזדמנות לצבור הכרה כל עוד תשקיעו בכך עבודה. חברות טכנולוגיה גדולות אלה רוצות לדחוף את התעשייה קדימה והן יעזרו לשחקנים ב eSports לדחוף קדימה את התעשייה ולעזור להם בחזרה.
כפי שצויין קודם, משחקי ה eSports בצמיחה מהירה ולמציאות המדומה יהיה תפקיד מכריע וחשוב בקידום התחום. עדיין לא קיים תוכן תחרותי לגיימינג, אבל זאת רק ההתחלה.
לעשות רושם רישוני ולבסס שם כבר בשלב הזה, בטוח יעזרו ויביאו להזדמנויות בעתיד.
בטכנולוגיה של מציאות מדומה יש אתגרים נוספים לקהילת הגיימרים ב eSports מכיוון שכעת, צריך להפעיל הרבה יותר מעכבר ומקלדת. השחקנים יכנסו לעולם מדומה בו יהיה עליהם לתאם את הגוף, להתמודד לאורך זמן ובאופן כללי מאוד דומה לסרטים או משחקים שראינו בעבר בהם אנשים נכנסים לתוך עולם מציאות מדומה.
יש המון הזדמנויות טובות בעולם ה eSports, אבל נראה כבר היום שמציאות מדומה תהיה ברמה מעל לכל התחומים האחרים. יש תמיכה טכנולוגית ענפה מאוד מחברות מובילות בתעשייה, ארגונים וקהילה שלמה של שחקני VR.