סטטיסטית, יש יותר מ 1500+ סטרטאפים וחברות העוסקות במציאות מדומה ובטכנולוגיות VR, MR ו AR שצצו מאז הפריצה הגדולה.
כמה חברות כמו Within או NextVR הצליחו לגייס משקיעים רבים ולהתפתח בזמן שאחרים (Oculus Story Studio, Cast AR, AltspaceVR,ועוד) הגיעו לסוף קצת יותר מר. יש הרבה גורמים שעשויים להשפיע על ההצלחה של חברות בתעשיית המציאות המדומה שצומחת במהירות מסחררת ולפעמים קשה לנחש על סמך מה חברה תצליח או תיפול. אבל נראה שזה לא המקרה עבור חברת Amaze VR.
בזמן שהסטרט-אפ עוד יחסית צעיר, Amaze VR מראים לכל הכיתה מה נדרש בכדי לבנות חברה מוצלחת. הם בנו פלטפורמה גאונית לאכסון תוכן עם עומק ועלילה ב180 מעלות במציאות מדומה.
למה 180 ולא 360 אתם שואלים?
חלק עשויים לתהות , "מדוע ליצור קטע וידיאו ב 180 מעלות ולא ב 360 מעלות?" ובכן, התשובה נעוצה באיכות, בעומק ובחזון. במהלך השלבים הראשונים של התוכן האימרסיבי, כולנו האמנו שסרטוני 360 מעלות היא הדרך הנכונה. אבל מהר מאוד למדנו שהאיכות עדיין לא מספיק טובה כדי לצפות בתוכן 360 בניידים שלנו. אפילו ג'ק מק'קולי, מייסד שותף של אוקולוס הצהיר לאחרונה, "התעשייה האמינה בטעות שמצלמות 360 מעלות היו הדרך להצלחה" למעשה עכשיו, אנו יודעים כי קטעי וידיאו ב 180 מעלות מספקים סטריאוסקופיות וצפיית תלת מימד טובה יותר. עובדה זו מעמידה את Amaze VR לפני כולם בעקומה כיוון שהם מנסים לשרת את שוק לקוח הקצה עם איכות וידיאו מעולה ותוכן משמעותי ואימרסיבי לצופה.
בשלב הזה הספרייה של Amaze VR מונה יותר מ50 חוויות ייחודיות שצוללות לתוך סיפורים מרתקים מאחורי אומנות, ספורט, לייף סטייל וז'אנרים נוספים אחרים שמפתחים את המשתמשים לרצות עוד.
תוכן איכותי
בימים אלה – תוכן הוידיאו הוא השולט. יש כל הזמן סרטונים שוברי שיאים בצפיות שלהם. קחו את גאנגאם סטייל של PSY לדוגמא. קליפ הוידיאו הזה גרף יותר ממילארד צפיות בכמה חודשים בלבד. אבל עכשיו, יש סרטונים אחרים שהכפילו ושילשו את הכמות של הסרטון הזה, אשר כמעט בלתי נתפס. עם Amaze VR שמתרכזים בסרטונים אימרסיביים, הם לוקחים מתודולוגיה מוכחת ופשוט מובילים אותה אל המרחב הוירטואלי.
בנוסף לכך, הם מצלמים ומשחררים סרטונים ברמה חובבנית בלבד, הרבה מאוד מיוצרי התוכן שלהם הם אנשי מקצוע מנוסים ממלכת היוטיוב. אחד מהם הוא מדען חצר אחורית שהגיע לכמות מסחררת של 3 מליון עוקבים אחר עמוד היוטיוב שלו. משפיעים מפורסמים אלה ואישי אינטרנט מפורסמים מתחילים לזהות את כוחו של התוכן האימרסיבי ומחפשים פלטפורמות כמו שAmaze VR יצרו.
הערות קול
Amaze VR מחפשת דרכים להגדרה מחדש של האופן שבו הקהל מקיים אינטארציה עם יוצרי תוכן. יחד עם המהנדסים המוכשרים שלהם, החברה תתחיל להציק משהו שנקרא "הערות קול". התכונה החדשה תאפשר לצופים להשאיר קטעי סאונד קצרצרים בקטע הוידיאו שייחודי לאותו אדם.
משתמשים יוכלו להבחין בין הערה בכתב ויספקו קטע קול מאחורי שמם. יוצרי התוכן יוכלו גם לשמוע את האהבה והרגש שהאוהדים שלהם יכתבו להם. פיסת הטכנולוגיה החדשה הזאת היא תכונה שבהחלט תאפשר הרחבות עתידיות לרמות האימרסיביות של עומק סטריאוסקופי שAmaze VR יוצרים.
אנו ממליצים לכם לבדוק את האפליקציה שלהם בחנות האוקולוס על מנת לראות במה מדובר. התוכן מוצג הכי טוב בסמסונג גיר. החברה משחררת באופן קבוע תוכן משמעותי בשיתוף עם אומנות, משפיעים ואתלטים.