הצוות המובחר של דיסני מתמחה באספקת המצאות וחידושים טכנולוגיים. החל מרובוט אוטונומי ועד לפיתוח טכנולוגיות רינדור יעילות. המחקר של דיסני עובד על הרבה כיוונים שונים בעולם הטכנולוגי. ולאחרונה, צוות מחקר של דיסני חשף פרויקט חדש שבו ניתן לתפוס כדור אמיתי במציאות מדומה.
"אנחנו מציגים מערכת שמאפשרת למשתמשים לתפוס כדור אמיתי בדיוק רב כאשר הם שקועים בתוך סביבה של מציאות מדומה" אמרו מאת'יו פאן וגאנטר נימייר. "אנחנו בודקים 3 מימדים: רינדור כדור שמותאם וירטואלית, המסלול המשוער של הכדור והנקודת תפיסה של המטרה במסלול הצפוי. במערכת ההדגמה שלנו, אנחנו עוקבים אחר תנועת הכדור כאשר הוא נזרק בין משתמשים. בשימוש פילטר קלמן ללא חוש, אנחנו יוצרים השערה צפויה של תנועת הכדור כשהוא מתקרב לתופס. ההשערה הצפויה וההדמיה עוזרת להגביר את חושי המשתמשים אך יכולה גם לשנות את אסטרטגיית התפיסה שלהם.
בסרטון, אתם יכולים לראות את ההדגמה של תפיסת כדור ע"י אחד המשתתפים כאשר הוא חובש קסדת מציאות מדומה. צוות המחקר של דיסני יצר תוכנה אשר מסוגלת לנבא עבור המשתמש את המסלול של הכדור האמיתי במציאות המדומה. הטכנולוגיה מראה היכן הכדור עשוי לנחות, באמצעות מסלול מתקדם.
אתם יכולים להבחין כיצד 3 המימדים משפיעה על ההערנות של המשתתפים התופסים את הכדור. בדרך מסוימת, ניתן לראות איך הכדור גורם למשתתף להיות מודע יותר לאוביקט מאשר לקו המשורטט.
מצד שני, אתם יכולים לראות קופסה שמראה היכן הכדור יפול, מה שגורם למשתתף להתרכז במיקום הנפילה מאשר באובייקט עצמו.
מה שממש פנטסטי לגבי המסלול הצפוי במציאות המדומה הוא המגוון הרחב של האפליקציות שיכולות להתפתח דרך הטכנולוגיה הזאת. אם אתם משחקים סוג של סימולטור ספורט במציאות מדומה, או נלחמים במפלצות עם קליעים שמתקרבים. מסלול צפוי יכול להיות מיושם במציאות מדומה לתפיסת אוביקטים מהחיים האמיתיים. ואפילו מעבר לתפיסת אוביקטים, הצורה הזו של הטכנולוגיה יכולה לעודד מפתחים ליצור חוויות שבהן תנועת היד יכולה להיות תחת עקיבה מלאה במציאות המדומה.