WebVR – Fabien Benetou
השימוש באינטרנט לא רק כפלטפורמה לשיתוף תוכן, אלא גם לשיתוף פעולה יצירתי.
חוויות המציאות המדומה הופכות למשמעותיות רק ברגע שהן נצרכות.
כיום זה הופך להיות קל יותר למצוא תוכן עשיר ואיכותי אך לא קל לחוות את אותם תכנים כראוי / כפי שהיוצר רצה.
ככל שהמשתמשים הופכים להיות תובעניים יותר בדרישה על האופן שבו היא צריכה ותכנים צריכים להיות מועברים אז הפלטפורמה הופכת למרכזית יותר.
האם השחקנים המרכזיים בשוק היום זה: חנות Oculus, Viveport או Steam והאם הם ישמרו על מקומם או שענקי האינטרנט כמו Google, Mozilla, Samsung או Facebook שמשקיעים רבות בטכנולוגית מציאות מדומה יצליחו לשנות באופן קיצוני כיצד תוכן VR נצרך?