מבנה הסיפור ועיצוב חוויה וירטואלית איכותי – (VR/AR) – Mark Melnykowycz
ההתפוצצות הטכנולוגית שהתרחש בשנה שבעברה (2016) בעולם של המציאות המדומה, הביאו לעולם כלים רבים להעברת סיפורים ועיצוב חוויות מציאות מדומה.
כמובן, שעם טכנולוגיה חדשנית מגיעים אתגרים חדשים, בעיקר בפיתוח חוויות שמשלבות גם עלילה / סיפור וגם עיצוב מעמיק – כזה שמנתק את השחקן או המשתמש מהתחושה היומיומית ומכניס אותו לעולם המציאות המדומה. פרויקטים ופיתוחים מסוג זזה צריכים לשלב את תעשיית הקולנוע, עיצוב המשחקים ועיצוב חוויות משתמש על מנת לספק חוויות רלוונטיות שממצות ומנצלות באופן הטוב ביותר את הטכנולוגיה של מציאות מדומה ומציאות מושלכת.
סדנה זאת תתרכז בשיטות לשילוב מבנה עלילה, אינטראקציה ועיצוב חווית משתמש בתהליך יצירת פרויקט VR או AR.