המציאות המדומה היא ללא ספק הטכנולוגיה שהתפרצה לה במהירות וכבשה את הקהל, אנחנו יכולים לראות את השימושים היום יומיים של משחקים, חוויות, סרטים ועוד. על פי הממצאים שהובאו על ידי "מגיד" ואיגוד חברות בתחום המציאות המדומה והרבודה, הוכח כי האפליקציה הכי שימושית בארה"ב הינה נטפליקס VR.
על פי החישובים שנדלו מכ 2,000 לקוחות- 22% צפו בנטפליקס במציאות מדומה. במקום השני עם 20% עומדת אפליקציית "מיינקרפט" ובמקום השלישי עם 19% ליגת ה NBA וההוקי.
תאגיד החברות שערך את הנתונים כולל את "טרנר", "וורנר ברדרס" ו"החברה- מציאות מדומה"
עוד עולים מהנתונים:
- שליש מהציבור הבוגר בארה"ב עשה שימוש במציאות מדומה מתוכם 23% עשו שימוש במכשיר סלולרי פשוט, 16% עשו שימוש בקונסולת מציאות מדומה ו 8% עשו שימוש במציאות מדומה על בסיס מחשב כגון HTC VIVE או אוקולוס.
- 44 מיליון איש הם "בעליהם" של מכשירי מציאות מדומה מסוג כזה או אחר.
- 50% מהצופים במציאות מדומה תארו את החוויה כ"התאהבות" במדיום (בקונסולה על בסיס מחשב) כ 90% דיווחו שנהנו מאוד לעשות שימוש במדיום. כאשר מדובר במשקפיים על בסיס סלולר 85% אמרו שנהנו ו 44% אמרו שהתאהבו.
- 86% מהמתנסים במשקפי מציאות מדומה על בסיס מחשב ו84% מהמתנסים במציאות מדומה על בסיס סלולר היו ממליצים לחבר\ה.
- 51% מאמינים שהמציאות המדומה תשנה את האופן שבו אנשים נוטים לצרוך טלויזיה.
התוצאות של הנתונים דיי מבטיחות , חלק נכבד מהאנשים שניסו את המדיום היו ממליצים על הטכנולוגיה לאחרים. החשוב הוא שאנשים שניסו באמת מאמינים כי המדיום מחולל שינוי באופן הצריכה ודרך שבה אנשים נוטים לצרוך תוכן. תוכן אימרסיבי הוא בעל כח רב להעברת מסר על ידי רכישת זמן איכות עם הצרכן או הלקוח הפוטנציאלי.
נטפליקס VR זמינה לצרכן בגוגל דיי דרים ובאוקולוס הום בשימוש בסמסונג גיר.