חברת Unity Technologies הודיעה לאחרונה על השחרור של Unity 2017.1 שמכיל מאפיינים חדשים ומדהימים כמו Timeline ו Cinemachine.
תכנית המנויים החדשה כאן כדי לעזור ליוצרי תוכן ומפתחים לקבל גישה נוחה יותר, בה הם גם ירגישו באמת בנוח יותר.
יוניטי כרגע מריצה יותר מחמישים אחוז מכל המשחקים החדשים למובייל וכמעט 75% מכל התוכן במציאות מדומה ורבודה. תוכן אינטארקטיבי שפועל על יוניטי מגיע לכמעט 3 מיליארד מכשירים בעולם כולו. הרבה פרטים הובהרו במהלך הפרסום למדיה, אנחנו רצינו לחפור קצת לעומק ולקבל עוד מידע אודות Unity 2017.1 וכיצד מפתחים בתעשיית המציאות המדומה והרבודה יוכלו להיעזר במערכת זאת. לכן, שוחחנו עם שרה סטומבו, XR Technical Evangelist בחברת יוניטי ומפתחת בעצמה.
שאלה: כיצד יוניטי 2017.1 יעזור ליוצרי תוכן ומפתחים בתעשיית ה VR/AR?
שרה: Unity 2017.1 הוא כלי כולל ועצמתי שמאפשר ליוצרים לנצל את כל היצירתיות שלהם. הוא מכיל יותר ממאה מאפיינים ושדרוגים חדשים שמוקדשים ליצירת התכנים ושיתוף הפעולה, על ידי שיפור ביצועי זמן הריצה ואיכות הגרפיקה ועוד… כל אלה עוזרים ליוצרי תוכן לשדרג את חווית המשתמשים, נושא שהוא קריטי בפיתוח VR / AR.
בעזרת הכלים הויזואליים החזקים של יונטי 2017.1 Timeline ו Cinemachine, יוצרי תוכן יכולים ליצור מהפכה בזווית הצפייה של המשתמשים ללא צורך במהנדס, ובכך להקדיש יותר זמן לעשייה ופחות זמן לקידוד. Timeline מאפשר ליוצרי תוכן ליצור רצפי משחק ותוכן קולנועי, בזמן שמערכת המצלמות החכמות של Cinemachine מאפשרת להחליף זוויות צילום כמו במאי בסרט.
בזמן שכלים אלה עדיין מתפתחים במציאות מדומה, ניתן לראות בבירור כיצד כל יוצרי התוכן מכל הסוגים יכולים להרוויח. לדמו קצר תלחצו כאן.
שאלה: כיצד מבנה / מודל המנויים יעזור למפתחים צעירים ויזמים להתחיל לפתח תוכן במציאות מדומה?
שרה: תוכנית המנויים של Unity 2017.1 מגיעה עם מאפיינים משודרגים ושירותי תמיכה לכל לקוחותיה, ולצרכים הייחודיים של כל אחד ואחד מהם: Unity Pro – מייצג את הכלים המתקדמים ביותר בזמן ש Unity Plus מתאים ליוצרים מקצועיים שמתכוונים לפרסם כלים נוספים ושירותים שיעזרו להם להצליח. כמובן שגם פתרונות בהתאמה אישית זמינים לצוותים של מעל ל 21 מפתחים. ליוצרים מתחילים או חובב התחום, Unity Personal יספק את הכלים המרכזיים והחשובים על מנת לאפשר להם להתחיל לעבוד בחינם.
שאלה: מה הניע את הפיתוח של “Timeline ו Cinemachine?”
שרה: יוניטי שואף ומכוון לפתור כל בעיה בה עלול יוצר תוכן להיתקל. המערכת עשירה במאפיינים וממשיכה לגדול כל הזמן, מתוך כוונה גם להאיץ את תהליכי הפיתוח, ובכך גם לצמצם את העלויות של כל פיתוח, וגם על ידי משאבים וכלים חינמיים בחנות Unity Asset Store. הגישה של יוניטי “build once, deploy anywhere” והגמישות המחשבתית מאפשרת להם לנצל את ההזדמנות ולהגיע למגוון רחב מאוד של פלטפורמות.
בעזרת הכלים החדשים של Timeline ו Cinemachine, יונטי מחזק את האמנים ביצירה של תוכן קולנועי ורצפים של משחקיות, ללא צורך במפתח נוסף או בקידוד. Timeline מאפשר לאמנים לערבב ולבצע התאמות באנימציות בתוך Unity, ובכך מאפשר להם חופש לעשות ניסויים עם היצירות שלהם. Cinemachine עושה אופטימיזציה של רצף העבודה של האמן, ומצמצם שעות של אנימציה ידנית, תכנות מצלמה וחזרות שונות על ידי שימוש בקומפוזיציה קולנועית ושיטות נוספות. נוסף על כך, האמנים יכולים לשלב אלמנטים מוכנים ברצפים שלהם ולבצע בהם התאמות לפי הדרישות והצרכים שלהם.
מה שבאמת מדהים ב Unity 2017.1 היא העובדה שהם יצרו כלי ויזואלי חזק שמאפשר ליוצרי תוכן ליצור POVs נקודות מבט, ללא צורך במהנדס. בכך כל הצוותים חוסכים משאבים, כסך וזמן ועובדים על פיתוח התוכן עצמו. בנוסף לכך Unity Personal מתאים בדיוק לסטודנטים או יוצרי תוכן מתחילים, ונותן את המקפצה הראשונית לתוך עולם יצירת התוכן למציאות מדומה.
אנחנו מאוד מתלהבים לראות תוכן VR מדהים חדש ומהפכני שיצא ויתפתח בעזרת הכלים המדהימים של יוניטי 2017.1.