עפ"י כתבה מיוחדת אודות מציאות (VR) מדומה ומציאות רבודה (AR) הם אחד מתוך תשעה טרנדים מדהימים ששווה להתקל בהם בשנה הקרובה. בנוסף לכך, הפופולריות הנפוצה של אפליקציות כמו פוקימון גו וInk Hunter הצליחו לגרום לציבור להתעניין במציאות הרבודה ופתחו את הדלת גם למציאות המדומה יותר ויותר בחיי היום יום.
מפיקי אירועים שאפתניים ומצליחים תמיד מנסים לשלב את הטכנולוגיה החדישה ביותר באירועים שלהם. יש לזה פוטנציאל אדיר לשנות את פני הדברים בתעשיית האירועים.
הנה 5 דרכים מגניבות שגם אתם תוכלו לשלב מציאות מדומה או רבודה באירועים שלכם!
1. להציג ולהדגים מוצרים בתערוכות וכנסים
הדגמת מוצרים הם חלק גדול וחשוב בכל תערוכה או כנס. תארו לעצמכם שתוכלו להשתמש במציאות מדומה כדרך לתת למבקרים בדוכן שלכם הדגמה אינטראקטיבית של המוצרים שלכם, ללא הצורך הפיזי שלהם . להיות שם. במיוחד אם מדובר במוצר גדול מאוד או מגושם שבד"כ יהיה קשה להציג אותו. אפשרות מעניינת נוספת היא ליצור חוויה שתגביר את המעורבות של הצרכן ברכישת המוצר ובהתעניינות בו.
2. צור תקשורת עם המשתתפים באמצעות משחקים או אטרקציות
תכנות מציאות מדומה וטכנולוגיית זיהוי פנים מאפשרים בקלות ליצור משחקים פשוט כמו חפש את המטמון באירוע שלך. פשוט תפזרו רמזים וירטואליים מסביב לדוכן ותאפשרו למשתתפים אינטראקציה עם אותם רמזים ואובייקטים כדי למצוא את הפתרון ולזכות בפרס.
רוצים משהו מתקדם יותר? אין גבול לדמיון שלכם! תוכלו ליצור קשר עם החברה שלנו – ואנחנו נדע להתאים לכם את החוויה המתאימה מתוך עשרות תכנים וחוויות מיוחדות שיצרנו עבורכם.
3. ביצוע סקרים בחווית מציאות מדומה מרתקת.
למרות שמודלים ממוחשבים בתלת מימד של אולמות תצוגה ומקומות נוספים לאירועים יכולים לתת לצופים חיצוניים תצוגה בקנה מידה של כל שטח האירוע, למציאות המדומה יש את היכולת להטמיע אותם לחלוטין בתוך הסביבה. תארו לעצמכם שתוכלו להסתובב באירוע עצמו כשאתם פיזית נמצאים במשרד שלכם בכלל. נשמע מגניב, נכון? אתם יכולים גם להביא את החוויה הזאת למופעים ולאפשר לאורחים ללכת בתוך המרחב המעוצב או אפילו להתקע במכשולים!
4. תארח אינטראקטיבית! – פגישה במציאות מדומה 360 מעלות.
באמצעות המציאות המדומה, משתתפים רחוקים יכולים להכווין את החוויה שלהם כאילו שהם באמת נוכחים בפגישה\אירוע. מצלמות 360 מתקדמות ופרספקטיבה מאפשרות לכם לראות את האחרים כאילו שהייתם שם פיזית
5. להשתתף במופעים והצגות כמשתתף וירטואלי
כבר בשנת 2013, היה ניתן להסתובב בחופשיות ולנהל אינטראקציה עם משתתפים באירוע אמיתי.
עכשיו אנחנו אפילו יותר קרובים לעולם שבו אפילו אין צורך לנסוע רחוק או לשלם עבור מלון על מנת ללכת לתערוכה! בעוד רבים מאמינים שאין דבר חזק יותר מאינטראקציה של פנים מול פנים ופגישות, זו הזדמנות מצוינת להביא את החוויה הוירטואלית המלאה לאלה שאינם מסוגלים לטייל מסיבות כאלה ואחרות.
6. נקודת בונוס – שימוש במציאות מדומה לקידום מכירות (PR)
בקצרה, שימוש במציאות מדומה על מנת לקדם מכירות של מוצרים ולעניין את הקהל באמצעות שימוש בטכנולוגיה של מציאות מדומה בהשקעה מינימלית.
בתמונה עמדת שיווק בשדה תעופה .
כל עמדה פשוטה יכולה להפוך למוקד עניין סופר מעניין- אתגרו אותנו ברעיונות- יש לנו צוותי חשיבה שיאתגרו אתכם בחזרה 🙂