חברת מציאות מדומה שמתמחה בנדל"ן בשם Walkthrough, סיימה סבב גיוסים נוסף על מנת להמשיך את ההתרחבות והגדילה בשוק הנדל"ן. מאז הגיוס האחרון בינואר 2016 החברה הציגה נתונים קובעים של גדילה ב 20 – 30 אחוזים כל חודש במחזורים, וראינו כיצד הפלטפורמה שלהם למציאות מדומה נמצאת בשימוש על ידי משרדים וחברות רבות ואף התרחבות קבועה למדינות רבות בארה"ב.
החברה מתמקדת בצימצום הזמנים שמתבזבזים במהחלך חווית הרכישה של נדל"ן שהיא – הסקירה של נכסים רבים. חברת Walkthrough יצרה שותפות עם LIV Sothebys, Wisdom Real Estate, ו Century21 על מנת לעזור לרוכשים פוטנציאליים “Walkthrough” – לצפות ולסקור נכסים באמצעות מציאות מדומה ובכך לחסוך להם שעות רבות של נסיעות וצפייה בנכסים.
"אין לנו עדיין מספיק נכסים פעילים במאגר הנכסים שלנו ולכן עדיין לא רלוונטי עבור צרכנים, אבל סוכני נדל"ן כבר משתמשים בחווית המציאות המדומה על מנת להבין ולהציג אילו נכסים יש להם" אמר פסקל ווגנר, המנכ"ל של Walkthrough.
"דמיינו שסוכן הנדל"ן שלכם צריך לעבור ולסקור מספר מכסים בכל חודש, אם לא על בסיס שבועי על מנת להתעדכן ולהיות רלוונטיים לשוק. במקום זאת, סוכנים יכולים כבר היום להתחיל להשתמש בחווית מציאות מדומה אימרסיבית בתוך הסוכנות שלהם על מנת לחסוך זמן וכסף שהיה הולך על נסיעות בזמן שהן יכולים להמיר את החוויה בחוויה מציאותית של הסתובבות בכל נכס ונכס במציאות מדומה כמובן.
אני חושב שזה תחום מאוד חשוב לתעשייה של המציאות המדומה מכיוון שאנחנו מציעים שימושים פרקטיים לטכנולוגיה. הרבה טכנולוגיות מדהימות היו זקוקות ליישומים פעילים ודוגמאות של שימוש בטכנולוגיה על מנת להיות מספיק טובים ולהגיע לתפוצה בקרב המיינסטרים. אנחנו בהחלט עלינו על משהו נכון פה".