מציאות מדומה ומציאות רבודה באירועים עסקיים
מפיקים ומפיקות של אירועים עסקיים תמיד מחפשים את הדבר הבא, הדבר המיוחד ומה שיאפשר ללקוח שלהם לבלוט בכנס או להעביר מסר בצורה קצת אחרת.
מה הופך את המציאות המדומה והמציאות הרבודה לכל כך מתאים לתעשייה של הפקת אירועים עסקיים?
יש לכך הרבה סיבות:
לטובת נטוורקינג – NEWTWORKING
המציאות הרבודה יכולה לאפשר לכם לקבל מידע מהר יותר מבעבר. כרטיס ביקור, או מידע באופן ככלי יכולים לעבור באופן איכותי ומהיר הרבה יותר. כרטיס ביקור עם תוכן רבוד, מאפשרים להציג מידע, סרטונים ותמונות במקום תוכן מודפס משעמם, לקשר לרשתות החברתיות ועוד הרבה יותר.
תוכלו בהצגת כרטיס ליצור קשרים מהר יותרובאופן איכותי יותר, כמו למשל באופן אוטומטי להוסיף את האדם העומד מולכם במהירות ובקלות לאנשי הקשר שלכם.
אם אתם משתמשים במשקפי מציאות מדומה איכותיים, או רק במתאם לפלאפון, כל המידע ועוד הרבה יותר יכולים להיות מוצגים באופן ממוקד ואיכותי בסמוך לדוכן שלכם או בסמוך לאיש העומד מולכם.
לקחת אתכם או את הלקוחות שלכם למקום שאתם לא יכולים ללכת אליו
בעוד מספר שנים, יכול להיות שמציאות מדומה וטכנולוגיות הדמייה יעזרו לנו עם אירועים שמתרחשים בקצה השני של העולם, ללא הצורך לעזוב את הנוחות שבבית או במשרד האישי שלכם.
במהלך שבוע האופנה AW 14, חברת Topshop הקימו דוכן בו מבקרים יכלו לרגע או שניים להיות במקומה של אנה ווינטור. מי שניגש לדוכן של טופשופ יכל לשים קסדת מציאות מדומה על הראש, ואז נמצאו אותם המשתמשים בשורה הראשונה של תצוגת אופנה במקומה של מבקרת האופנה. לצערנו, או ליתר דיוק, בינתיים, ההופעה לא הייתה בשידור ישיר, אבל זה היה הצעד הראשון בכיוון של יצירה חוויה שכזאת.
הצגה או חשיפה של מוצר חדש
חברת הביטוח האוסטרלית בשם NRMA הקימו מייצג מיוחד של תאונת דרכים, באמצעות העזרה של טכנולוגיות מציאות מדומה, והראו לקהל את הסכנות שבנהיגה לא אחראית.
לחוות חוויה מיוחדת
חברת קוקה קולה אפשרה לאוהדי כדורגל להינות מחווית בידור ייחודית, על ידי כך ששמו את האוהדים במקומם של שחקני הכדורגל האהובים עליהם באמצעות חווית מציאות מדומה ייחודית שפותחה לגביע הכדורגל בשנת 2014. החוויה לקחה את ברי המזל לאיצטדיון כדורגל, בו הם יכלו לשמוע את שאגת הקהל ואפילו לקחת חלק במשחק כדורגל.